ORGANISERING
På jobbet

Så här går det till:
-
Konsultation
Kostnadsfri, där vi går igenom era behov, önskemål och tidsplan.
-
Tömma / Rensa
Jag/vi går igenom de utrymmen ni önskar, tömmer, städar och går igenom
vad som skall sorteras och organiseras.
-
Sortera / Organisera
Jag/vi tömmer, sorterar och organiserar, märker upp efter de förvaringsmöjligheter
som finns.
-
Inköp
Jag använder i första hand det som finns, men kommer gärna med förslag
på ytterligare förvaring såsom pärmar, lådor och andra förvaringslösningar.
Allt efter er stil, behov och budget samt köper in efter önskemål.
-
Återvinna / Skänka
Jag tar med mig det ni inte är i behov av. Återvinner och skänker, ser till att
det sorteras och kommer till rätt plats.
-
Kontakt / Uppföljning
Under och efter uppdraget är klart.
-
Professionell organiseringshjälp
Där ni på ett snabbt och prisvärt sett får struktur på arbetsplatsen, ett bättre
flöde och en trivsam arbetsmiljö, medan ni koncentrerar er på det ni är bäst på.
Alla priser är exklusive. moms. Kostnader för förvaringsartiklar tillkommer.
Kostnader för resor till och från kan tillkomma.


Priser
Löpande timpris är 900kr/h exkl. moms